Prekių katalogas

Universalusis šlifuoklis Bosch PSM 160 A 0603377000 (3 šlifavimo popieriaus lapeliai)

  • Universalusis šlifuoklis Bosch PSM 160 A 0603377000 (3 šlifavimo popieriaus lapeliai)

    Kodas: AI468
    7550
    Netinka kaina? Siūlyk savo!

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (5 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    Prekės ženklas
    BOSCH
    Garantija
    3 metai
  • Bosch PSM 160 A Universalusis šlifuoklis

    PSM 160 A – tai galingas universalus prietaisas, skirtas šlifuoti ir poliruoti, ir kuris sujungia vibracinio šlifuoklio ir trikampio šlifuoklio funkcijas. Jo šlifavimo padas panašus į lygintuvo padą, o dėl padalinimo į dvi dalis gali būti įvairiai pritaikomas ir našus. Tokiu būdu PSM 160 A puikiai tinka įvairiausiems šlifavimo darbams atlikti: palei kraštus, kampuose arba dideliuose plotuose. Be to, trikampė šlifavimo pado priekinė dalis sukinėjasi.

    Savybės:

    • Šlifavimo priedus galite keisti greitai ir lengvai dėl SDS sistemos
    • Mikrofiltro sistemos dėžutė sumažina į darbo aplinką patenkančių dulkių kiekį
    • Tvirtinimo lipukais sistema leidžia lengvai pakeisti šlifavimo popierių
    • Nepamainomas įrankis kampams, kraštams ir vidutinio dydžio plokštiems paviršiams šlifuoti
    • Darbui su kieta ir minkšta mediena, lakuotais, dažytais paviršiais, akmeniu ir metaliniais paviršiais 

    Funkcijos:

    • Tvirtinimo lipukais mikrosistema
    • Bosch SDS sistema
    • Mikrofiltro sistema
    • Minkšta danga „Softgrip“ 

    Techniniai duomenys:

    • Nominali naudojamoji galia 160 W
    • Šlifuojamojo paviršiaus plotas 104 cm²
    • Judesių skaičius 24.000 min-1
    • Vibracijos amplitudė 1,6 mm
    • Prietaiso svoris 1,4 kg 

    Komplekte:

    • 3 šlifavimo popieriaus lapeliai (Red Wood)

    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.