Prekių katalogas

Šaldytuvas Bosch KGV39VWEA

  • Šaldytuvas Bosch KGV39VWEA

    Kodas: KGV39VWEA
    480 
    Netinka kaina? Siūlyk savo!

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (15 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    Šaldytuvo tipas
    Dviejų durų
    Šaldiklis
    Apačioje
    Prekės ženklas
    BOSCH
    Šaldytuvo spalva
    Balta
    Garantija
    2 metai
    Preliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje
    3-10 d.d.
    Pagaminimo šalis
    Turkija
  • Bosch KGV39VWEA:

    • Energijos sąnaudų klasė A++
    • 237 kWh/metus
    • Bendra naudinga talpa: 342 l
    • Integruotos į duris vertikalios rankenos
    • Elektroninis temperatūros reguliavimas
    • LED indikacija
    • Šaldytuvo zonos naudinga talpa: 248 l
    • 5 nedūžtančio stiklo lentynėlės, iš jų 2 reguliuojamo aukščio
    • 4 lentynėlės ant durų
    • Butelių grotelės
    • VitaFresh - daržovių ir vaisių dėžė su drėgmės reguliavimu - vaisius ir daržoves išlaiko šviežius
    • LED vidaus apšvietimas šaldytuvo skyriuje.
    • **** - šaldiklio naudinga talpa: 94 l
    • Greitas užšaldymas su automatiniu išsijungimu
    • Low Frost - atšildyti reikės rečiau dėl mažesnio ledo susidarymo - taupo darbą ir taupiai naudoja energiją
    • Užšaldymo pajėgumas: 7 kg per 24 val
    • Šalčio išlaikymo trukmė nutrūkus elektros tiekimui: 23 val
    • Permatomi šaldiklio stalčiai: 3, iš kurių dideli stalčiai: 1 BigBox
    • VarioZone - išimamos stiklinės lentynėlės dar didesnei talpai
    • Durys pritvirtintos iš dešinės, galima pakeisti
    • Reguliuojamos kojelės priekyjeTriukšmo lygis (dB (A) re 1 pW): 39 dB
    • Matmenys (AxPxG): 201x60x65 cm

    Energijos efektyvumo etiketė:


    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.