Prekių katalogas

Šaldiklis Bosch GSN29VWEP

  • Šaldiklis Bosch GSN29VWEP

    Kodas: GSN29VWEP
    589 
    Netinka kaina? Siūlyk savo!

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (15 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    • Gaminio gylis 650 mm
    • Gaminio aukštis (mm) 1 610 mm
    • Gaminio plotis (mm) 600 mm 
    • Svoris neto (kg) 66,646 kg 
    Šaldiklio talpa
    nuo 151 iki 200 l
    Prekės ženklas
    BOSCH
    Šaldiklio aukštis
    nuo 151 iki 180 cm
    Šaldiklio spalva
    Balta
    Garantija
    2 metai
    Preliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje
    2-15 d.d.
    Pagaminimo šalis
    Turkija
  • FreshSense: idealios laikymo sąlygos.

    Dėl optimalių laikymo sąlygų Jūsų maistas išsaugos idealią konsistenciją; pavyzdžiui, ledai bus nei per minkšti, nei per kieti. Pastovi temperatūra šaldytuvo viduje yra esminis veiksnys siekiant daugiau šviežumo ir skonio. FreshSense jutikliai nuolat stebi ir valdo aplinkos orą, šaldytuvo ir šaldiklio temperatūrą. Rezultatas – pastovi temperatūra šaldytuve, nepriklausanti nuo temperatūros išorėje.

    Pats save reguliuojantis šaldytuvas.

    Netolygus šalto oro pasiskirstymas šaldytuve gali neigiamai paveikti Jūsų maisto produktų skonį, aromatą ir galiojimo laiką. Ventiliatorių naudojanti MultiAirflow sistema sukelia švelnias, tolygias šalto oro sroves visuose vėsinimo ir šaldymo erdvių lygiuose. Tokiu būdu sumažinami temperatūros pokyčiai ir sutrumpinamas šaldymo laikas – tai padeda ilgiau išsaugoti maisto produktų vertingumą. Mėgaukitės gaiva, dvelkiančia iš kiekvieno šaldytuvo kampelio.

    BigBox stalčius: daugiau vietos XXL dydžio šaldytiems produktams

    Itin gilus šaldyto maisto stalčius, kuriame patogiai telpa šaldyto maisto indai ar dideli šaldyti produktai, pvz., tortai ar picos. Nesvarbu, ar rengiate vaiko gimtadienį, ar šaldote vestuvinį tortą – BigBox atsiras vietos visiems Jūsų šaldytiems produktams. 

    Bosch GSN29VWEP techniniai duomenys:

    Konstrukcijos tipas

    • Konstrukcijos tipas Laisvai statoma
    • Pagrindinė produkto spalva balta
    • Šaldymo prietaisai Izobutanas
    • Kompresorių skaičius 1
    • Reguliavimo tipas elektroninis
    • Atskirai valdomų šaldymo sistemų skaičius 1
    • Bešerkšnė sistema Pilnai

    Dydis ir svoris:

    • Gaminio gylis 650 mm
    • Gaminio aukštis (mm) 1 610 mm
    • Svoris neto (kg) 66,646 kg
    • Gaminio plotis (mm) 600 mm

    Aušinimas:

    • Bendroji talpa neto (l) 200 l

    Šaldymas:

    • Atsidarančių lentynų skaičius šaldiklyje (vnt) 0
    • Termomeras šaldiklio skyriuje Skaitmeninis

    Patogumas:

    • Reguliavimo ir aliarmo tipas Atidarytų durų signalas, Intensyvaus šaldymo nustatymas šaldikliui, Įspėjamasis signalas esant trikdžiams, Įspėjamoji funkcija šaldiklio skyriui, Šaldiklio temperatūros rodymas
    • Greito užšaldymo jungtukas 
    • Produktų laikymo laikas, nutrūkus elektros tiekimui, (h) 25 h
    • Įspėjamasis signalas / klaidų pranešimas vaizdinis ir akustinis
    • Atidarytų durų įspėjamasis signalas akustinis

    Jungtis:

    • Elektros laidos ilgis (cm) 230 cm
    • Srovė (A) 10 A
    • Dažnis (Hz) 50 Hz
    • Kištuko tipas Schuko-/Gardy su įžeminimu
    • Įtampa (V) 220-240 V

    Bendroji informacija:

    • Gaminio plotis (mm) 600 mm
    • Gaminio aukštis (mm) 1 610 mm
    • Pagrindinė produkto spalva balta
    • Visų užšaldytų maisto produktų laikymo kamerų, kurios pažymėtos „žvaigždutėmis“, naudingoji talpa (2010/30/EC) 200 l
    • Energijos sąnaudų efektyvumo klasė E
    • Svertinis metinis suvartojamos energijos kiekis (kWh/annum) NEW (2010/30/EC) 214,00 kWh/annum
    • Triukšmo lygis (dB (A) re 1 pW) 39
    • Durelių lankstas dešinėje, grįžtamasis
    • Elektros laidos ilgis (cm) 230 cm  

    Energijos efektyvumo etiketė:


    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.