Pratęsta garantija

  • PRATĘSTI GARANTIJĄ VERTA, NES:

    Sutaupysite pinigų! Pasibaigus gamintojo garantijai atsiranda didesnė gedimų tikimybė, tad pratęstos garantijos sertifikatas apsaugos Jus nuo neplanuotų išlaidų, kurios sugedus įrenginiui dažniausiai būna gerokai didesnės nei pratęstos garantijos sertifikato kaina. Be to, pratęstos garantijos sertifikatas turės reikšmingą pridėtinę vertę, jei ateityje nuspręsite parduoti įsigytą įrenginį.

    Sutaupysite laiko! Jums nereikės gaišti savo brangaus laiko ieškant patikimų meistrų, galinčių greitai ir kokybiškai sutaisyti Jūsų įrenginį. Užregistruokite gedimą ir mes Jus nukreipsime į artimiausią mūsų partnerių serviso centrą arba iškviesime meistrą tiesiai į namus.

    Jausitės užtikrintai! Būsite garantuoti, kad įsigyta preke naudositės ilgą laiką ir nebus būtinybės išlaidauti perkant naują įrenginį visą pratęstos garantijos sertifikato galiojimo laikotarpį. Net jei įrenginys sugedo nepataisomai – pakeisime jį nauja, analogiškų parametrų preke.

     

    UAB „Serviso kontraktų centras“ siūlo Jums įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką Jūsų buitinės technikos bei kompiuterinės įrangos garantinį aptarnavimą, praėjus gamintojo aptarnavimo terminui.

    Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums įsigyti 5 pratęsto garantinio aptarnavimo planus:

    • Įprastas planą.
    • Keitimo planą.
    • Multi planą.
    • Garantija Plius planą.
    • Verslo planą.

    „Įprastas planas“
    Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums, tokias nemokamas paslaugas:

    • sugedusių detalių keitimą;
    • prekės taisymą;
    • stambiagabaritinių prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
    • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
    • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

    ĮPRASTO PLANO ĮKAINIAI (proc.) 

    Sugedus prekei Jums tereikės paskambint nemokamu telefonu ir papasakoti kas atsitiko. Toliau visas galvos skausmas, susijęs su prekės taisymu, atiteks mūsų operatoriui. Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jei Jūs turite stambiagabaritinę prekę, jos remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba ji bus nemokamai gabenama į dirbtuves.
     

    „Multi planas“
    Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė, negu įprasto plano.

    MULTI PLANO ĮKAINIAI (proc.)

     „Keitimo planas“
    - tai, planas, kurio galiojimo metu sugedus prekei, ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

    KEITIMO PLANO ĮKAINIAI (proc.)

    Primename Jums, kad pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas galima įsigyti ne tik prekės pirkimo metu, bet ir keturiolikos dienų bėgyje, pateikus pirkimo čekį.

     

    KODĖL VERTA TURĖTI PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PLANĄ:

    • užtikrinta investicijos apsaugą;
    • nemokamas atsarginių dalių keitimas;
    • nemokamas prekės remontas;
    • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
    • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
    • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
    • galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
    • prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.

    Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
    Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

    Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
    Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

    Sutarties nutraukimas:
    Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.

    Sutarties perdavimas:
    Jūs galite perduoti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.

    „Garantija Plius“
    Praplėsto garantinio aptarnavimo plano taisyklės numato sugedusios prekės keitimą, jei prekė sugedo dėl dūžių, vandens, ugnies, smėlio, purvo poveikio arba kito netyčinio poveikio. Šis planas įsigalioja nuo prekės pirkimo dienos ir galioja iki Jūsų pasirinkto laikotarpio pabaigos (1 arba 2 metus).

    Šio plano įkainių klientai gali teirautis parduotuvėje prekės įsigijimo momentu.

    „Verslui“

    - tai planas skirtas juridiniams asmenims.

    Pratęsto garantinio aptarnavimo planas "Verslui" suteikia įmonei ar organizacijai tokias nemokamas paslaugas:
    ◾sugedusių detalių keitimą;
    ◾prekės taisymą;
    ◾stambiagabaritinių prekių taisymą darbo vietoje arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
    ◾konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
    ◾prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

     PLANO VERSLUI ĮKAINIAI (proc.)

     

    Daugiau informacijos:

    http://garantija.lt/