Pratęsta garantija ir prekės draudimas

  • PRATĘSTI GARANTIJĄ VERTA, NES:

    Sutaupysite pinigų! Pasibaigus gamintojo garantijai atsiranda didesnė gedimų tikimybė, tad pratęstos garantijos sertifikatas apsaugos Jus nuo neplanuotų išlaidų, kurios sugedus įrenginiui dažniausiai būna gerokai didesnės nei pratęstos garantijos sertifikato kaina. Be to, pratęstos garantijos sertifikatas turės reikšmingą pridėtinę vertę, jei ateityje nuspręsite parduoti įsigytą įrenginį.

    Sutaupysite laiko! Jums nereikės gaišti savo brangaus laiko ieškant patikimų meistrų, galinčių greitai ir kokybiškai sutaisyti Jūsų įrenginį. Užregistruokite gedimą ir mes Jus nukreipsime į artimiausią mūsų partnerių serviso centrą arba iškviesime meistrą tiesiai į namus.

    Jausitės užtikrintai! Būsite garantuoti, kad įsigyta preke naudositės ilgą laiką ir nebus būtinybės išlaidauti perkant naują įrenginį visą pratęstos garantijos sertifikato galiojimo laikotarpį. Net jei įrenginys sugedo nepataisomai – pakeisime jį nauja, analogiškų parametrų preke.

     

    UAB „Serviso kontraktų centras“ siūlo Jums įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką Jūsų buitinės technikos bei kompiuterinės įrangos garantinį aptarnavimą, praėjus gamintojo aptarnavimo terminui.

     

    Planas Suteikiamos paslaugos  
    Konsultacijos nemokamu telefonu Prekės remontas  Sugedusių detalių keitimas  Prekės keitimas  Draudimo išmoka
    Įprastas + + + +  
    Multi + + + +  
    Verslo + + + +  
    Keitimo +     +  
    Refurb + + + +  
    Įprastas Plius + + + + +
     Pirkinių draudimas + + + + +

     

     „Įprastas planas“ - suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.

     „Multi planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, perkant dvi prekes ir daugiau.

    „Planas Verslui“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas juridiniams asmenims. 

    „Keitimo planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, kurios galiojimo metu prekei sugedus dėl gamintojo broko (netinkamo pagaminimo), ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška). 

    „Refurb planas“ – suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė, tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Prekė gamintojo buvo patikrinta, atnaujinta ir suteikta garantija. 

    „Įprastas Plius“ – Tai yra pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paketas, kurį sudaro:

    • Pirkinio draudimas (prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės) pirmus vienerius ar dvejus metus, kliento pasirinkimu, (paslaugų draudikas – Gjensidige);
    • „Įprastas“ pratęstos garantijos planas dviem metams.

    „Pirkinių draudimas“ – prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės (paslaugų draudikas – Gjensidige).

      

    KODĖL VERTA TURĖTI PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PLANĄ:

    • užtikrinta investicijos apsaugą;
    • nemokamas atsarginių dalių keitimas;
    • nemokamas prekės remontas;
    • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
    • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
    • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
    • galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
    • prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.

    Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
    Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

    Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
    Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

    Sutarties nutraukimas:
    Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.

    Sutarties perdavimas:
    Jūs galite perduoti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.

     

    Daugiau informacijos:

    http://garantija.lt/