Po stalviršiu montuojamas šaldiklis Bosch GUD15ADF0
Po stalviršiu montuojamas šaldiklis Bosch GUD15ADF0
Kodas: BO010263Pristatymo galimybėsKurjerių tarnyba (10 €)Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)Lizingo skaičiuoklės- gf
- sbl
- ml
Prekės ženklasBOSCHŠaldiklio aukštisiki 100 cmŠaldiklio talpaiki 100 lGarantija2 metaiPreliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje1-4 d.d.Pagaminimo šalisVokietija-
Šaldyto maisto apsauga nuo atitirpimo
Įdėjus į šaldiklį naujų produktų temperatūra jo viduje pakyla ir dėl to čia laikomas šaldytas maistas gali atitirpti ar prarasti skonines savybes. SuperFreezing funkcija leidžia greičiau užšaldyti naujus maisto produktus ir apsaugoti nuo atitirpimo jau esantį šaldiklyje maistą. Pasiekus reikiamą temperatūrą prietaisai su automatinio šaldymo funkcija grįžta į įprasto veikimo režimą, todėl energija neeikvojama be reikalo. Gerai jūsų maisto produktams. Gerai jūsų energijos sąnaudoms.
Įspėjimas apie klaidą
Garsinis arba šviesos įspėjimo signalas, kai durelės neuždarytos arba kitos klaidos atveju
Bosch GUD15ADF0 techniniai duomenys:
Energijos suvartojimas:
- Energijos vartojimo efektyvumo klasė: F
- Energijos sąnaudos: 184 kWh/metus
- Bendra naudojimo talpa: 98
- Triukšmo lygis: 38(A) re 1 pW
Dizainas:
- Šaldytuvo-šaldiklio kombinacija, montuojant kartu su įmontuojamu šaldytuvu
Komfortas ir saugumas:
- Durelių tvirtinimas plokščiaisiais lankstais
- Mechaninis temperatūros reguliavimas
- Vizualinė ir garsinė įspėjamoji sistema
- Rankinis ir automatinis įjungimas / išjungimas
Šaldiklio zona:
- Šaldiklio talpa: 98
- Užšaldymo pajėgumas: 12 kg per 24 val.
- Šalčio išlaikymo trukmė nutrūkus elektros tiekimui: 23 val.
- 3 skaidrūs šaldiklio stalčiai
Matmenys:
- Prietaiso matmenys: A 82 x P 60 x G 55 cm
- Vidaus matmenys (Ax P x G): 82.0 x 60.0 x 55.0
Techninė informacija:
- Durys pritvirtintos iš dešinės, galima pakeisti
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.