Prekių katalogas

„NanoBlade“ pjūklas BOSCH EasyCut 50, 06033C8020

  • „NanoBlade“ pjūklas BOSCH EasyCut 50, 06033C8020

    Kodas: 06033C8020
    9650
    Netinka kaina? Siūlyk savo!

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (5 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    Prekės ženklas
    BOSCH
    Garantija
    3 metai
    Preliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje
    2-9 d.d.
    Pagaminimo šalis
    Vengrija
  • Pagrindinės gaminio savybės:

    • „NanoBlade“ technologija padeda atlikti tikslius 100 % status kampo pjūvius
    • Saugus ir lengvai įpjaunamieji pjūviai žingsniu – nereikia atlikti išankstinio gręžimo
    • „EasyCut 50“ sudaro sąlygas net ir nepatyrusiems namų meistrams pjauti lengvai ir be pastangų gaunant tikslius rezultatus

    Kiti gaminio privalumai:

    • Paprastas, saugus ir greitas pjūklelio keitimas – paprasčiausiai atidarote dangtelį, pakeičiate pjūklelį ir vėl jį uždarote
    • Nereikia techninės priežiūros: pjūklelių nereikia tepti alyva arba galąsti
    • Naudojant „CutControl“ optimaliai matoma pjovimo linija
    • „Bosch Electronic“ – paslinkti įrankį medžiagos link. Puikiai tinka, pavyzdžiui, pjauti akrilinį stiklą
    • Dulkių siurbimo ir dulkių pūtimo funkcija geresniam pjovimo linijos vaizdui ir švaresnei darbo aplinkai

    Pagrindiniai techniniai duomenys:

    • Nominali naudojamoji galia 500 W
    • Pjovimo gylis medienoje 50 mm
    • Prietaiso svoris 1,6 kg

    Komplekto sudėtis:

    • Apsauga nuo drožlės atplėšimo (1 600 A00 3D9)
    • Dulkių siurbimo gaubtas (1 600 A00 3D8)
    • nanoBLADE Wood Basic 50 (2 609 256 D83)
    • Plastikinis lagaminas
    • Skaidri pjūklo apsauginė danga (1 600 A00 J6Z)

    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Pristatymo terminas 2-3 d.d.

     

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.