Garantija
-
Derekis.lt parduodamoms visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.
www.derekis.lt įsigytoms prekėms taikoma 24 mėn. teisinės kokybės garantija. Gamintojas gali nustatyti ilgesnius garantinius terminus, tokiais atvejais taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Prekes, sveriančias iki 10kg, remontui reikia pristatyti į autorizuotus servizo centrus Pirkėjo sąskaita. Prekės, kurios sveria daugiau kaip 10kg ar yra įmontuotos, į nurodytą vietą atvyksta gamintojo įgaliotas serviso meistras. Serviso adresai nurodyti žemiau pagal prekės pobūdį ir gamintoją.
Garantinis aptarnavimas atliekamas įgaliotam serviso centrui pateikiant pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas. Nemokamas garantinis aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.
Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei:
- 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
- 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.Prekė garantiniam aptarnavimui turi būti pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.
Gedimo ar kokybės nustatymo atveju kreipkitės šiais adresais:
SERVISAS
ĮRENGINIAI, KURIUOS REMONTUOJA
KONTAKTAI
MIESTAI, KURIUOSE ATLIEKA PRIĖMIMĄ IR REMONTĄ IŠ KLIENTŲ
Buitinė technika (garantijos terminas 24 mėn.)
UAB „AG Service“
Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Bomann,, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann
GORENJE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju registruoti telefonu 8700556655, http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx
SAGE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.
arna http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx
STOLLAR aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.
arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx
BOSCH aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 24 mėn.
arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx
8 700 55655
www.agservice.lt
Vilnius, Taikos g. 259
Kaunas, R.Kalantos g. 32
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
UAB „Baltic Continent“
Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), BEURER, Bomann, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, KARCHER, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, STEAMONE, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann, Whirlpool, Grizzly, Standart
KitchenAid (garantija 24 mėn, išskyrus virtuvinius plaktuvus, jiems garantija taikoma 5 metai), Bissel, Smeg - Įmontuojama ir stambi buitinė technika ( dėl smulkios buitinės technikos kreiptis į pardavėją, siunčiame SMEG atstovams patikrinimui ir jeigu pasitvirtina, keitimas arba pinigų grąžinimas.)
ELICA garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.ltCandy aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595Hoover aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595Liebherr aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595SIEMENS aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595NEFF aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595AEG aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595ZANUSSI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595ELECTROLUX aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595GORENJE aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", http://www.bcsc.lt/
BERK garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.ltDelonghi aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595
Proficook aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 8700555958 700 55595
www.bcsc.lt
Gabijos g. 38, Vilnius.
Klaipėda, Dubysos g. 58-12.
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
UAB “Servisa ICT”
Acme
Caso (Juridiniams asmenims suteikiama 1 metų garantija) aptarnauja UAB “Servisa ICT”. Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services
Cata aptarnauja UAB “Servisa ICT”. Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services
+370 37 329000
+370 37 329000
http://www.servisaict.lt
Kaunas: Savanorių pr. 192 (Nordic Nordic Business Centre) LT-44151
Vilnius
Geležinio Vilko g. 6, LT-03150UAB “Limtakas”
Schlosser, Starkke
+370 (5) 232 20 42
http://schlosser.lt/
Vilnius, Savanorių pr. 197
UAB "Emtoservis"
Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Siemens, Sony, Thomson, Zelmer
8 700 44 724
http://www.emtoservis.lt/
Vilnius, Savanorių pr. 1, LT-03116
UAB “Krinona”
Arnica, Cuisinart
ZYLE serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.ltBISSEL serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.ltMastrer coffe serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt8-37 759025
http://www.krinona.lt
Email: servisas@krinona.lt
A. Strazdo g. 70, 48460 Kaunas
UAB VILNIAUS ELEKTROSERVISAS
Hammer, Standart, Faber (24 mėn.)
+370 52438 722
+370 52401 990
Vilnius, Erfurto g. 32
UAB MOLEKA
LAVOR. SVARBU: JURIDINIAMS ASMENIMS TAIKOMA 12 MĖN. GARANTIJA.
8 656 80449
Vilnius, V. Maciulevičiaus g. 51
UAB "Mobili Baltija"
Medisana, Rossmax +37067052772
email: service@mobalt.eu
Totorių g. 3, LT-44237 Kaunas
UAB "VEKTECH" SAMSUNG įmontuojama butinė technika, skalbimo mašinos ir šaldytuvai tel. +370 (5) 2388289,
mob. +37067641956
El.paštas: servisas@vektech.lt
Žirmūnų g. 70C, LT09134, Vilnius
UAB "ELREMTA" MASTER Tel. + 370 37 350 262
Tel. +370 37 370 138Faks. +370 37 406 540
info@elmast.lt
servisas@elmast.lt
detales@elmast.lt
nuoma@elmast.lt
SERVICE Net SAECO ir SAECO PHILIPS
Gedimo atveju kreiptis: https://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt
Garantija 24 mėnhttps://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt Eleyus Gedimą registruoti:
+370 614 77 483
Kitchenaid, Bodum
info@kitchen.lt
+37067135380
MTTC Xiaomi
Baterijoms taikoma 6 mėnesių gamintojo garantija.
https://mi-home.lt/content/garantija-ir-aptarnavimas Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika
UAB “Servicenet”
Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox
8 37 400160
8 5 2331686
8 46 380039
https://www.servicenet.lt
Kaunas, Gaižiūnų g. 3
Vilnius, Lukšio g. / Verkių g. 29
Klaipėda, Bijūnų g. 8
UAB “Servisa ICT”
Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo, Apacer, B&O, Deeper, Fitbit, Jabra, Kanex, Mio, Plantronics, SanDisk
8 37 329000
8 5 210 11 60http://www.servisaict.lt
Vilnius, Geležinio Vilko g. 6
Kaunas, Savanorių pr. 192
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
Laisvalaikio, sporto prekės
UAB “Servisa ICT”
Kawasaki, Razor 8 37 329000
8 5 210 11 60http://www.servisaict.lt
Vilnius, Geležinio Vilko g. 6
Kaunas, Savanorių pr. 192
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
MTTC Gudrutis https://www.mttc.lt/MTTC-centrai/ UAB "BALTIC Continent" XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595SEGWAY aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595http://www.bcsc.lt/
www.help.lt
Vilnius, P. Lukšio g. 23
Klaipėda, Dubysos g. 58-12.
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
Kamado Bono
servisas@aptrade.lt
tel:+37060510122
HMS servisas@aptrade.lt
+370 605 10122Insportline, Cattara, Yate
servisas@aptrade.lt
+370 605 10122Aimoto laikrodžiai
info@aimoto.lt Baldai
Masterjero, Domoletti baldai
servisas@aptrade.lt
+370 605 10122
Kame, Raguvos baldai, Riva baldai
servisas@aptrade.lt
+370 605 10122Santechnika
Santoza Hansgrohe 8655 33816
http://www.santoza.lt/
UAB „Auarta“Grohe http://auarta.lt/
Remigijus Nacevičius
Atstovas Lietuvoje
Franke
Įvykus garantiniam atvejui: leidžia maišytuvas, neveikia dozatorius ar netinkamos kokybės plautuvė.
Email.: remigijus.nacevicius@franke.com Oras
Klientų aptarnavimo specialistė
ORAS Simona Kančytė
Klientų aptarnavimo specialistė
Tel.: +370 5 233 8897
El. paštas: simona.kancyte@oras.com
KAME / RAGUVOS BALDAI KAME / RAGUVOS BALDAI - Gedimo ar broko aktveju, dėl KAME ar Raguvos baldų produkcijos, Reikia kreiptis: service@kame.lt
Trumpai aprašyti problemą, prisegti foto ir nurodyti kontaktus: adresas, tel nr. ir vardas pavardė.
Taip pat pirkimo datą.service@kame.lt S&P Baltic SIA Lietuvos filialas Soler&Palau
Brokuota prekė patikrinimui turi būti pristatyta:
S&P Baltic SIA Lietuvos filialasSavanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154
Kontaktinis tel nr. +370 67097357
Būtina užpildyti paraišką ir pridėti pirkimo dokumentą
Taikoma 24 mėnesių garantija+370 67097357 Savanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154 UAB "BALTIC Continent"
ISE Evolution aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595http://www.bcsc.lt/
www.help.lt
Vilnius, P. Lukšio g. 23
Klaipėda, Dubysos g. 58-12.
Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu
RUBINETA®
RUBINETA
http://www.rubineta.eu/lt/garantinis-aptarnavimas.html
+370 52 074111
1898
IDEAL STANDARD IDEAL STANDARD
Registruojant garantinį ar pogarantinį iškvietimą privaloma pateikti šią informaciją:
Pirkimo dokumentą;
Kontaktinį telefono numerį;
Adresą kur sumontuotas produktas;
Vaizdinę medžiagą apie gedimą.
Atkreipiame dėmesį, kad registruojant iškvietimą būtiną pateiktį sąskaitą faktūrą ir arba čekį, o ne kelionės važtaraštį ar pasiūlymą. Tokiu atvėju jeigu nėra pateikiama aukščiau nurodyta informacija gedimas nebus registruojamas ir aptarnavimas nebus teikiamas.servisas@auarta.lt +37060155357 KAME service@kame.lt
Tel.: +370 6 1692253
Sodas, daržas UAB "Garden Baltic"
Gedimų registracija internete: www.gardenbaltic.com/lt/garantinio-gedimo-registracijaGedimų registracija telefonu*:
Telefonu: 8 609 66622**
Darbo laikas: I-V: 10.00 -17.00servisas@grizzlybaltic.com
TGP Texas Verkių g.32, Vilnius,
tel. 8-5 2779186
Vilniaus elektroservisas, UAB
ALPINA Erfurto g. 32, LT-04100 Vilnius
852438722vil.elektroservis@gmail.com SERVICEPLUS Saturn, Guzzanti, Orava, Freggia, G21 Šv. Stepono g. 27-28, Vilnius
8 800 00889, 8 614 66644info@serviceplus.lt
Atkreipiame dėmesį, kad:
- visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
- suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
- Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.
Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
- transportavimo metu;
- neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
- dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
- dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
- dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
- dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
- plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
- apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
Garantija nėra taikoma: *
- prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
- prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
- kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
- jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
- jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
- gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
- susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
- informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.