Gėrimų šaldytuvas - spintelė Caso Barbecue - Counter & Cool
Gėrimų šaldytuvas - spintelė Caso Barbecue - Counter & Cool
Kodas: Barbecue - Counter & CoolPristatymo galimybėsKurjerių tarnyba (15 €)Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)Lizingo skaičiuoklės- gf
- sbl
- ml
Šaldytuvo tipasŠaldymo stalasŠaldiklisBe šaldiklioPrekės ženklasCASOŠaldytuvo spalvaNerūdijančio plienoGarantija2 metaiPreliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje2-4 sav.-
Vežama pagal išankstinį užsakymą
Savybės:
- Spintelė „CASO Barbecue Cooler“ su nuimamomis šoninėmis lentynomis
- Su įmontuotu šaldytuvu, kurio tūris yra 63 l
- Aukštos kokybės nerūdijančio plieno versija
- Dėl apsaugos nuo purslų vandens idealiai tinka uždengtoms terasoms
- A energijos vartojimo efektyvumo klasė
- Viena temperatūros zona, rankinė temperatūra reguliuojama nuo 0 iki 10 ° C
- Kompresoriaus technologija
- Jungiamas LED salono apšvietimas
- 3 sluoksnių izoliacinis apsauginis stiklas su UV filtru optimaliai apsaugo nuo šviesos
- Nuimamos lentynos
- Stalčius su savaime užsidarančia sistema
- Šoninių lentynų keliamoji galia yra iki 25 kilogramų
- Lengvai valoma ir labai higieniška
- Kad būtų lengva transportuoti, „Prep & Cool“ turi keturis stabilius pasukamus ratukus
- Priekiniai ritiniai turi fiksuojančius stabdžius
Techniniai duomenys:
- Vežimėlio matmenys (plotis x aukštis x gylis): 101 x985x600 mm
- Temperatūros diapazonas: 0–10 ° C
- Valdymas: Rankinis
- Korpusas: Nerūdijantis plienas
- Interjero apšvietimas: Taip
- Talpa: maždaug 63 litrai
- Temperatūros zona: 1
- Puiki technologija: Kompresoriaus technologija
- UV filtro stiklas: Balta (3 sluoksnių)
- Apačia: 3
- Rėmas: Nerūdijantis plienas
- Įtampa: 230V ~, 50Hz
- Pažymėjimas: GS / CE
- Galia: 60 vatų
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
CASO yra vienas pirmųjų prekinių ženklų, kuris sujungė kasdienį gyvenimą su elektroniniais virtuviniais prietaisais. Pastaraisiais metais ši pagrindinė idėja buvo tobulinama stipriomis funkcijomis, technologijomis, estetiškumu ir taip CASO įžengė į daugybę naujų sričių ir pristatė save, kaip novatorišką prekės ženklą.