Prekių katalogas

Garantija

  • Derekis.lt parduodamoms visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.

    www.derekis.lt įsigytoms prekėms taikoma 24 mėn. teisinės kokybės garantija. Gamintojas gali nustatyti ilgesnius garantinius terminus, tokiais atvejais taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. 

    Prekes, sveriančias iki 10kg, remontui reikia pristatyti į autorizuotus servizo centrus Pirkėjo sąskaita. Prekės, kurios sveria daugiau kaip 10kg ar yra įmontuotos, į nurodytą vietą atvyksta gamintojo įgaliotas serviso meistras. Serviso adresai nurodyti žemiau pagal prekės pobūdį ir gamintoją.

    Garantinis aptarnavimas atliekamas įgaliotam serviso centrui pateikiant pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas. Nemokamas garantinis aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.

    Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei:
    - 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
    - 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.

    Prekė garantiniam aptarnavimui turi būti pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.

    Gedimo ar kokybės nustatymo atveju kreipkitės šiais adresais:

    SERVISAS

    ĮRENGINIAI, KURIUOS REMONTUOJA

    KONTAKTAI

    MIESTAI, KURIUOSE ATLIEKA PRIĖMIMĄ IR REMONTĄ IŠ KLIENTŲ

        Buitinė technika (garantijos terminas 24 mėn.)

    SERVICEPLUS 

    Guzzanti, Aresa, Polaris, Navin, Saturn, Laretti, Freggia, G21

    8 614 66644   

    [email protected]

    https://www.serviceplus.lt/ 
      

    Savanorių g. 159, Vilnius
       
    SERVICEPLUS   Candy, Hoover, Haier 

    8 614 66644

    [email protected]

    https://www.serviceplus.lt/
           

    Savanorių g. 159, Vilnius
     

        UAB „AG Service“

       Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Bomann,, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann

    GORENJE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju registruoti telefonu 8700556655, http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

    SAGE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.

     arna http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

    STOLLAR aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.

    arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

    BOSCH aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 24 mėn.

    arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx  

     

        8 700 55655

    www.agservice.lt

        Vilnius, Taikos g. 259

    Kaunas, R.Kalantos g. 32

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

        UAB „Baltic Continent“

      Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms),  BEURER, Bomann, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, KARCHER, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, STEAMONE, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann, Whirlpool, Grizzly, Standart

    KitchenAid (garantija 24 mėn, išskyrus virtuvinius plaktuvus, jiems garantija taikoma 5 metai), Bissel, Smeg -  Įmontuojama ir stambi buitinė technika ( dėl smulkios buitinės technikos kreiptis į pardavėją, siunčiame SMEG atstovams patikrinimui ir jeigu pasitvirtina, keitimas arba pinigų grąžinimas.)

    ELICA garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
    Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.lt

    Candy aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

    Hoover aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    Liebherr aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

    SIEMENS aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    NEFF aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    AEG aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    ZANUSSI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    ELECTROLUX aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

    GORENJE aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

    Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", http://www.bcsc.lt/ 

    BERK garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
    Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.lt 

    Delonghi aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

     

    Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt

    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

     

    Proficook aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595  

     

        8 700 55595

    www.bcsc.lt

        Gabijos g. 38, Vilnius. 

    Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

        UAB “Servisa ICT”

        Acme

    Caso (Juridiniams asmenims suteikiama 1 metų garantija) aptarnauja UAB “Servisa ICT”.  Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services 

    Cata aptarnauja UAB “Servisa ICT”. Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services 

        +370 37 329000 

    +370 37 329000 

    http://www.servisaict.lt

        Kaunas: Savanorių pr. 192 (Nordic Nordic Business Centre) LT-44151 

    Vilnius
    Geležinio Vilko g. 6, LT-03150 

      

        UAB “Limtakas”

        Schlosser, Starkke

        +370 (5) 232 20 42

    http://schlosser.lt/

        Vilnius, Savanorių pr. 197

        UAB "Emtoservis"

        Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Siemens, Sony, Thomson, Zelmer

        8 700 44 724

    http://www.emtoservis.lt/

        Vilnius, Savanorių pr. 1, LT-03116

        UAB “Krinona”

        Arnica, Cuisinart

    ZYLE serviso kreiptis www.krinona.lt
    Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
    El. paštas: [email protected]  

    BISSEL serviso kreiptis www.krinona.lt
    Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
    El. paštas: [email protected]

    Mastrer coffe serviso kreiptis www.krinona.lt
    Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
    El. paštas: [email protected]   

         8-37 759025

    http://www.krinona.lt

     Email: [email protected]

        A. Strazdo g. 70, 48460 Kaunas

        UAB VILNIAUS ELEKTROSERVISAS

     Hammer, Standart, Faber (24 mėn.)

     

    +370 52438 722

    +370 52401 990

     Vilnius, Erfurto g. 32

    UAB MOLEKA

     LAVOR. SVARBU: JURIDINIAMS ASMENIMS TAIKOMA 12 MĖN. GARANTIJA.

    8 656 80449

    Vilnius, V. Maciulevičiaus g. 51

     UAB "Mobili Baltija"
     
    Medisana, Rossmax

     +37067052772 

     email: [email protected] 

     Totorių g. 3, LT-44237 Kaunas
     
     UAB "VEKTECH"  SAMSUNG įmontuojama butinė technika, skalbimo mašinos ir šaldytuvai

     tel. +370 (5) 2388289,

    mob. +37067641956

     El.paštas: [email protected]
     

     Žirmūnų g. 70C, LT09134, Vilnius
     
     UAB "ELREMTA"  MASTER

     Tel. + 370 37 350 262
    Tel. +370 37 370 138

    Faks. +370 37 406 540

     [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected] 

     
    SERVICE Net

    SAECO ir SAECO PHILIPS

    Gedimo atveju kreiptis: https://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt
    Garantija 24 mėn  

    https://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt   
      Eleyus

    Gedimą registruoti:

    +370 614 77 483 

     
     

    Kitchenaid, Bodum

     

    [email protected]

    +37067135380 

     
    MTTC  

    Xiaomi

    Baterijoms taikoma 6 mėnesių gamintojo garantija. 

    https://mi-home.lt/content/garantija-ir-aptarnavimas   

    Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika

    UAB “Servicenet”

    Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox

    8 37 400160

    8 5 2331686

    8 46 380039

    https://www.servicenet.lt

     Kaunas, Gaižiūnų g. 3

    Vilnius, Lukšio g. / Verkių g. 29

    Klaipėda, Bijūnų g. 8

    UAB “Servisa ICT”

        Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo,  Apacer, B&O, Deeper, Fitbit, Jabra, Kanex, Mio, Plantronics, SanDisk

    8 37 329000
    8 5 210 11 60

    http://www.servisaict.lt

    Vilnius, Geležinio Vilko g. 6

    Kaunas, Savanorių pr. 192

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

    Laisvalaikio, sporto prekės

     UAB “Servisa ICT”

    Kawasaki, Razor

    8 37 329000
    8 5 210 11 60

    http://www.servisaict.lt

    Vilnius, Geležinio Vilko g. 6

    Kaunas, Savanorių pr. 192

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

    MTTC Gudrutis https://www.mttc.lt/MTTC-centrai/   
     UAB "BALTIC Continent" 

    XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Telefonas pasiteiravimui 870055595

    SEGWAY  aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Telefonas pasiteiravimui 870055595 

     

    http://www.bcsc.lt/ 

     www.help.lt

    Vilnius, P. Lukšio g. 23

    Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu 

      Kamado Bono
     

    [email protected] 

    tel:+37060510122 

     
      HMS [email protected]
    +370 605 10122 
     
      Insportline, Cattara, Yate
     
    [email protected]
    +370 605 10122 
     
      Aimoto laikrodžiai
     
    [email protected]   
    Baldai
      Masterjero, Domoletti baldai
     

    [email protected] 

    +370 605 10122 

     
      Kame, Raguvos baldai, Riva baldai
     

    [email protected]
    +370 605 10122 

     
    Santechnika
    Santoza Hansgrohe

     8655 33816  

     http://www.santoza.lt/

     
    Zehnder Group Zehnder

    KAROLIS BARSTYS

     +370 64 647 119
     

    [email protected] 

    UAB „Auarta“ 
    Grohe

    http://auarta.lt/ 

     

     Remigijus Nacevičius

    Atstovas Lietuvoje

    Franke

     Įvykus garantiniam atvejui: leidžia maišytuvas, neveikia dozatorius ar netinkamos kokybės plautuvė. 
     

    [email protected] 

    +37065511307    

     

    Oras

     Klientų aptarnavimo specialistė

    ORAS

     Petras Krivelis 

    Tel.: +37069952990

    El. paštas: [email protected] 

     
    KAME / RAGUVOS BALDAI KAME / RAGUVOS BALDAI  - Gedimo ar broko aktveju, dėl KAME ar Raguvos baldų produkcijos, Reikia kreiptis: [email protected]
    Trumpai aprašyti problemą, prisegti foto ir nurodyti kontaktus: adresas, tel nr. ir vardas pavardė.
    Taip pat pirkimo datą.   
    [email protected]   
    S&P Baltic SIA Lietuvos filialas 

    Soler&Palau
    Brokuota prekė patikrinimui turi būti pristatyta:
    S&P Baltic SIA Lietuvos filialas

    Savanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154

    Kontaktinis tel nr. +370 67097357
    Būtina užpildyti paraišką ir pridėti pirkimo dokumentą 
    Taikoma 24 mėnesių garantija  

    +370 67097357  Savanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154 
     UAB "BALTIC Continent"
       
    ISE Evolution aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
    Telefonas pasiteiravimui 870055595 

    http://www.bcsc.lt/

    www.help.lt  

    Vilnius, P. Lukšio g. 23

    Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

    Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu  

    RUBINETA®
      

    RUBINETA

    http://www.rubineta.eu/lt/garantinis-aptarnavimas.html 

    +370 52 074111

    1898  

     
    IDEAL STANDARD 

    IDEAL STANDARD 

    Registruojant garantinį ar pogarantinį iškvietimą privaloma pateikti šią informaciją:

    Pirkimo dokumentą;
    Kontaktinį telefono numerį;
    Adresą kur sumontuotas produktas;
    Vaizdinę medžiagą apie gedimą.
    Atkreipiame dėmesį, kad registruojant iškvietimą būtiną pateiktį sąskaitą faktūrą ir arba čekį, o ne kelionės važtaraštį ar pasiūlymą. Tokiu atvėju jeigu nėra pateikiama aukščiau nurodyta informacija gedimas nebus registruojamas ir aptarnavimas nebus teikiamas.  

     [email protected]  +37060155357   
      KAME

    [email protected]

    Tel.: +370 6 1692253 

     
    Sodas, daržas 
    UAB "Garden Baltic" 

    Grizzly (svarbi informacija apie benzinines vejapjoves)  

    Garantinio remonto sąlygos


    Gedimų registracija internete: www.gardenbaltic.com/lt/garantinio-gedimo-registracija

    Gedimų registracija telefonu*:

    Telefonu: 8 609 66622**
    Darbo laikas: I-V: 10.00 -17.00 

    [email protected] 

    TGP Texas

    Verkių g.32, Vilnius,

    tel. 8-5 2779186 

     
    Vilniaus elektroservisas, UAB
     
    ALPINA

    Erfurto g. 32, LT-04100 Vilnius  
    852438722 

    [email protected] 
    STOKKER TROY-BILT

    STOKKER centras

    https://www.stokker.lt/contacts/shops 

    [email protected] 

    [email protected] 

    [email protected] 

    [email protected] 

    [email protected] 

    [email protected] 


    Atkreipiame dėmesį, kad:

    • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
    • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
    • Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.

    Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:

    • transportavimo metu;
    • neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
    • dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    • dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
    • plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
    • apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

    Garantija nėra taikoma: *

    • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;

    * Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi. 

    Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.