Prekių katalogas

Daugiafunkcis elektrinis įrankis Bosch PMF 220 CE 0603102020 (Bazinis)

  • Daugiafunkcis elektrinis įrankis Bosch PMF 220 CE 0603102020 (Bazinis)

    Kodas: AI473
    9395
    Netinka kaina? Siūlyk savo!
    Šią prekę turime sandėlyje.
    Vilkpėdės g. 4, Vilnius - atsiėmimas per 2 val, arba pristatymas 1-3 d.d.
    Prekė tiekėjo sandėlyje, pristatymas 3-6 d.d.

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (5 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    Prekės ženklas
    BOSCH
    Garantija
    3 metai
    Preliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje
    3-5 d.d.
    Pagaminimo šalis
    Kinija
  • Savybės:

    • Galingas 250 W variklis su elektroniniu greičių perjungimu
    • „Bosch MagnetHold“ sistema leidžia lengvai keisti priedus
    • Platus „Starlock“ priedų pasirinkimas įvairiausiems darbams
    • Gylio stabdiklio priedas leis atlikti tikslius segmentinius pjūvius
    • Kirpkite, pjaukite, šlifuokite, grandykite, frezuokite, gludinkite ir poliruokite naudodami įvairias medžiagas 

    Funkcijos:

    • Švytavimo kampas
    • Bosch elektroninė sistema 

    Techniniai duomenys:

    • Nominali naudojamoji galia 220 W
    • Atiduodamoji galia 130 W
    • Tuščiosios eigos sūkių skaičius 15.000 – 20.000 aps./min.
    • Švytavimo kampas kairėje/dešinėje 1,4 °
    • Svoris 1,1 kg 

    Komplekto sudėtis:

    • BIM segmentinis pjūklelis medienai ir metalui, 85 mm, ACZ 85 EB (2 609 256 943)
    • Trikampė šlifavimo plokštė 93 mm, AVZ 93 G (2 609 256 956)
    • Trikampių šlifavimo popieriaus lapelių rinkinys (2 609 256 A54)
    • HCS įpjaunamasis pjūklelis medienai, 32 x 40 mm, AIZ 32 EPC (2 609 256 947)
    • Plastikinis lagaminas
    • Šešiabriaunis raktas
    • 4 pakopų gylio ribotuvas segmentiniams pjūkleliams (2 609 256 C61) 

    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.