Darbas karantino metu

  • Atsiėmimas galimas sandėlyje, adresu Ateities 31A, Vilnius. Darbo laikas I-V, 9-18val.

    Jūsų patogumu ir saugumui, prekių išdavimas organizuojamas tik lauke, tam yra pastatyta palapinė.

    Prašymas atsisakyti mokėjimo grynais pinigais atsiimant prekę. Tiesiog atvykti be išankstinio užsakymo ir nusipirkti sandėlyje prekės iki karantino pabaigos nebus galimybės.

    Siuntimas prekių per kurjerius nesustoja ir vyksta toliau kaip ir anksčiau. Pasikeitus situacijai skubiai patikslinsime. Prašome supratimo.

    Vengiant fizinio kontakto, prašome patiems lauke priimti prekes ir neprašyti vairuotojo užnešimo paslaugos, nebent yra tikrai didelė būtinybė ir to negalima išvengti.

     

    Prekių grąžinimas ir garantija

    Prekių grąžinimas ir garantija karantino metu

    Mieli pirkėjai, atsižvelgdami į situaciją šalyje, siekiame apsaugoti Jus ir save, todėl keičiame prekių grąžinimo ir garantinio aptarnavimo sąlygas:

    1. Servisai tiesioginio aptarnavimo nevykdo. Prašome prekes garantiniam aptarnavimui pristatyti adresu Ateities g. 31 Vilnius, prieš tai suderinus grąžinimą telefonu 861401020, el.paštu andrius@aptrade.lt.
    2. Prekių taisymo terminus dėl susiklosčiusių aplinkybių šiuo metu sudėtinga prognozuoti. Gali būti ilgesni nei įprasta.
    3. Jei dėl šiuo metu susiklosčiusių aplinkybių neįmanoma suteikti prekės garantinio aptarnavimo paslaugos, asmeniui, kuris dėl to kreipiasi į pardavėją derekis.lt, garantinio aptarnavimo laikotarpis gali būti pratęsiamas.

    Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    - grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 
    - prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
    - prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

    - grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    - grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas); 
    Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti DEREKIS LT biuro adresu: Ateities g. 31 , Vilnius, LT-06326

    SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems. 

    Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiąjam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

    Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

    Civilinio kodekso 6.228to straipsnio I dalyje įtvirtinta, kad vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu numatyta Civilinio kodekso 6.228.11 straipsnyje, išlaidų, per l4 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Taip pat Civilinio kodekso 6.228.11 straipsnio 2 dalyje įtvirtinta, kad verslininkas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo vartotojo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti vartotojui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

    Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
    Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.