Prekių katalogas

Daiktadėžė KETER BRUSHWOOD 455L, grafitas

  • Daiktadėžė KETER BRUSHWOOD 455L, grafitas

    Kodas: keter 455L
    142 
    Netinka kaina? Siūlyk savo!

     

    Į krepšelį 
    Pristatymo galimybės
    Kurjerių tarnyba (5 €)
    Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    • ml
    Skaičiuojama...
    Prekės ženklas
    Keter
    Garantija
    2 metai
  • Savybės:

    • Moderni ir praktiška „Brushwood Storage Box“ iš kitų išsiskiria savo originalia išvaizda. Gali tarnauti kaip erdvi reikiamų sodo įrankių ir aksesuarų laikymo dėžė, taip pat vietos savininkams ir jų svečiams. Pagamintas iš aukščiausios kokybės šiuolaikinės medžiagos. 100% atsparus vandeniui, vėjui ir UV spinduliams.
    • Interjeras yra apsaugotas nuo drėgmės ir nešvarumų, o angos užtikrina gryno oro pratekėjimą.
    • Papildomas dėžės privalumas yra specialus mechanizmas, palengvinantis dangčio pakėlimą, taip pat įmontuotos rankenos, palengvinančios nešiojimąsi.

    Techniniai duomenys:

    • Spalva: grafitas
    • Medžiaga: plastikas (PP)
    • Išoriniai matmenys: 145 x 60,3 x 69,7 cm (plotis x gylis x aukštis)
    • Vidiniai matmenys: 135,5 x 54,5 x 59 cm (plotis x gylis x aukštis)
    • Talpa: 455 l
    • Dangtis atlaiko iki 300 kg svorį
    • Gali tarnauti kaip suoliukas, skirtas 2 asmenims
    • Įmontuotos rankenos
    • Rakinama, spyna nepridedama
    • Nesudėtinga priežiūra
    • Paprasta sumontuoti be papildomų įrankių 

    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    KETER PLASTIC yra vienas pirmaujančių pasaulyje dervos pagrindu pagamintų buitinių ir sodo plataus vartojimo prekių gamintojų ir pardavėjų. Keter sutelkdama dėmesį į naujovių diegimą, paremtą vartotojų įžvalga, siūlo įspūdingą baldų, sandėliavimo ir organizavimo sprendimų spektrą. Kiekvienas "Keter" produktas yra apgalvotai sukurtas siekiant suderinti plastiko patvarumą, patrauklų dizainą ir neprilygstamą funkcionalumą. Kompanijos nuolatinis įsipareigojimas supaprastinti ir pagerinti kasdienį vartotojų gyvenimą yra pagrindinis pasaulinės sėkmės veiksnys.