Akumuliatorinis daugiafunkcis įrankis (be akumuliatoriaus ir kroviklio) BOSCH UniversalMulti 12, 0603103020
Akumuliatorinis daugiafunkcis įrankis (be akumuliatoriaus ir kroviklio) BOSCH UniversalMulti 12, 0603103020
Kodas: 0603103020119€Netinka kaina? Siūlyk savo!Šią prekę turime sandėlyje.
Vilkpėdės g. 4, Vilnius - atsiėmimas per 2 val, arba pristatymas 1-3 d.d.
Prekė tiekėjo sandėlyje, pristatymas 3-6 d.d.Pristatymo galimybėsKurjerių tarnyba (5 €)Pristatymas Vilniaus mieste šeštadieniais (30 €)Lizingo skaičiuoklės- gf
- sbl
- ml
Prekės ženklasBOSCHGarantija3 metaiPreliminarus pristatymo terminas, jei prekė ne sandėlyje3-5 d.d.Pagaminimo šalisVengrija-
Pagrindinės gaminio savybės:
- Lengvai, be įrankių keičiami priedai – tiesiog per 3 sekundes – naudojant „AutoClic“
- Dėl plataus pažangios „Bosch“ „Starlock“ papildomos įrangos pasirinkimo šį prietaisą galima labai lanksčiai pritaikyti įvairiems darbams
- Integruotas LED užtikrina gerą darbo vietos matymą
Kiti gaminio privalumai:
- „Bosch Constant Electronic“ sistema garantuoja pastovų aukštą našumą net ir padidėjus apkrovai
- Tolygiai keičiamas vibravimo greitis pritaikomas medžiagai ir darbo pobūdžiui
- Didelio našumo variklis pagreitina darbo eigą
- Prie universalaus siurblio prijungiama dulkių nusiurbimo sistema leidžia dirbti nekeliant dulkių
- Optimalų įrankio valdymą užtikrina galimybė pritvirtinti vibraciją slopinančią rankeną
- Naudojantis keturių pakopų gylio ribotuvu užtikrinamas tikslaus pjovimo gylio išlaikymas
Pagrindiniai techniniai duomenys:
- Akumuliatoriaus įtampa 12 V
- Tuščiosios eigos sūkių skaičius 10.000 – 20.000 min-1
- Svoris su akumuliatoriumi 1,1 kg
Komplekto sudėtis:
- ACZ 85 EB (2 609 256 943)
- AIZ 32 EPC (2 609 256 947)
- Trikampė šlifavimo plokštė 93 mm, AVZ 93 G (2 609 256 956)
- Trikampių šlifavimo popieriaus lapelių rinkinys (2 609 256 A54)
- 4 pakopų gylio ribotuvas segmentiniams pjūkleliams (2 609 256 C61)
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.